PREKIŲ GRĄŽINIMAS
- Lietuvos Respublikos teisės aktai nustato pirkėjo teisę atsisakyti ryšio priemonėmis, tame tarpe ir internetu, sudarytos pirkimo – pardavimo arba prekių teikimo sutarties, nenurodant jokios priežasties.
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties per 14 dienų nuo tos dienos kai jis ar jo prekių užsakyme nurodytas asmuo gauna užsakytą prekę. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, privalo išsiųsti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui. Terminas nepažeistas, jeigu Pirkėjas prekes išsiuntė prieš pasibaigiant 14 dienų terminui.
- Pirkėjas norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, turi Pardavėjui – UAB „VITAFA“, juridinio asmens kodas 134498911, buveinės adresas: Centrinė g. 12A, Ramučių k., LT-54464 Kauno r., tel. +370-611-11185, pranešti apie savo sprendimą atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą elektroniniu laišku adresu info@gerarukykla.lt Pirkėjas gali pasinaudoti pavyzdine sutarties atsisakymo forma, kuri yra patvirtinta Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2014 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. 1R-154 „Dėl pavyzdinės informacijos apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą formos ir pavyzdinės nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo formos patvirtinimo“ (formą galima rasti: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9 ).
- Prekes Pirkėjas privalo grąžinti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei buvo pateikta kartu su preke). Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra tinkamai sukomplektuotas ir supakuotas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamo daikto. Jei prekė yra kokybiška arba Pirkėjas atsisako prekę priimti iš kurjerio, už jos grąžinimą sumoka Pirkėjas.
- Prekės negali būti grąžinamos:
- jeigu jos buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
- grąžintinos prekės turi būti laikomos ir saugomos pagal gamintojo nurodymus. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinimą, jei nustatoma, kad prekė buvo Pirkėjo laikoma netinkamomis sąlygomis (pvz. lauke, drėgmėje, ekstremalioje temperatūroje) ar kitaip galėjo būti pažeista.
- Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties šiais atvejais: jeigu pirkimo – pardavimo sutartis buvo sudaryta dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo, ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- Pardavėjas sumokėtas sumas už grąžintas prekes Klientui grąžina ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos arba nuo Kliento įrodymo pateikimo Pardavėjui, kad prekė yra išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
- Pardavėjas pinigus grąžina naudodamas tokį patį mokėjimo būdą, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Pirkėjas aiškiai sutinka su kitu būdu. Bet kuriuo atveju Pirkėjas neturi mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.
- Jeigu įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjui suteikiama galimybė per 24 mėnesius nuo prekių pristatymo datos prekes remontuoti, pakeisti prekes kitomis analogiškomis prekėmis arba jas grąžinti.
- Prekių grąžinimui, kai jos neatitinka kokybės reikalavimų, taip pat taikomos šių Taisyklių 4-5 punktai.
GARANTIJA
- gerarukykla.lt parduodamoms visoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.
- gerarukykla.lt įsigytoms prekėms taikoma 24 mėn. teisinės kokybės garantija. Gamintojas gali nustatyti ilgesnius garantinius terminus, tokiais atvejais taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
Atkreipiame dėmesį, kad:
- visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
- suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
- Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.
Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
- transportavimo metu;
- neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
- dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
- dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
- dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
- dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
- dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
- plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
- apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
Garantija nėra taikoma: *
- prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
- prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
- prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
- prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
- kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
- jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
- jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
- gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
- susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
- informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.